GeenNuance.nl


Nu de Dukes nog
20/01/2007, 15:15
Filed under: Fout, TV, Vroegâh

Goed nieuws is altijd fijn – vind ik althans. Nou ja, we moeten natuurlijk niet doorslaan met de blije shows, maar zo op z’n tijd, ach, niets mee mis. Zo zat ik gisteren naar de Dakar Rally op RTL 7 te kijken en welk bericht bereikte me tussen de sekslijnen door tijdens het reclameblok? Een van de allerbeste series (nou ja, beste, vermakelijk was het in ieder geval wel en combineer dat met een beetje jeugdsentiment) ooit komt weer terug op den Vaderlandschen buisch: The A-team.

Zijn we op het onmogelijke timeslot van zes uur (NOS Journaal, maar dan? Editie NL is mijn alternatief, echt bij gebrek aan beter. Want als er één actualiteitenrubriek bagger is, dan is het wel Eén Vandaag.) eindelijk verlost van dat vreselijke Murder She Wrote. Kan ik eindelijk mijn Jugend in de Heimat herleven. Nu weer gewoon ‘s nachts Dukes of Hazzard herhalen (TBS6?) en DOL kan met een gerust hart sterven. Oh nee, dan hebben we Knight Rider natuurlijk ook nog nodig. Airwolf heb ik nooit leuk gevonden. Die helikopter was zó onrealistisch… En wie heeft de rechten van Baywatch?


6 Comments so far
Leave a comment

The A-Team terug, de Dolly Dots die een comeback maken! Je hebt toch altijd mensen die zomaar, ongevraagd op hun wenken bediend worden Mazzelkont 😀

Comment by Cloud Nine

@Cloud Nine:
De Dolly Dots heb ik nooit echt leuk gevonden. En dat kan ik om de een of andere reden ook niet met terugwerkende kracht.

Comment by DOL

I love it when a plan comes together.

Comment by Zach

Ik zie zowel The A-Team als The Dukes nog wel ‘ns langsstuiteren op één of andere zender. Beide series blijven vermakelijk, maar het is vooral het trosje jeugsentiment dat om de hoek komt kijken!

Comment by Actiefront! / Rokersdag

@Zach:
Ghehe.

@Actiefront:
Welke zender? Aftandse Duitse commerciële zenders? Die kunnen wij hier namelijk niet ontvangen.

Comment by DOL

Ik kijk ook elke dag naar de A-team 🙂

Comment by Knurps




Leave a comment